Re: nazwy miesiecy w odmianie

> Problem jest bardzo błahy, mianowicie w języku polskim piszemy nazwy
> miesięcy normalnie, tzn. styczeń, luty, ..., grudzień, lecz w chwili
> gdy z przodu jest liczebnik to wtedy już tylko 1 stycznia, 3 lutego,
> ..., 8 grudnia.
>
> Czy jest jakaś prosta metoda na to, żeby locale potrafiły rozróżniać te
> dwie formy (tzn. bez i z liczebnikiem z przodu)? Nie rozchodzi się
> tutaj o środowiska graficzne tylko zwykłe locale.

hej,
z tego co wiem to problem jest znany od dawna, lecz jego naprawienie nie
lezy już po stronie polskich tłumaczy - potrzebna by była zmiana w
samych programach, a na to nie ma co liczyć w najbliższym czasie.

pozdrowienia
Kamil

--
kamilleszczuk@poczta.onet.pl .:. http://www.mok.siedlce.pl/kosmos
'I tried, I failed, no matter. Try again, fail again, fail better'