Re: lamerski problem z polaczeniem DHCP

Witam!

Akurat 06-12-2005 (wto) o godz. 00:31 Pawel Zbierski napisał(a):

> to nie to. juz nie mam pojecia, co robic. pomysly mi sie wyczerpuja.
Moment. W innym miejscu tego wątku piszesz, że po zmianie MAC na eth0
dostałeś dzierżawę dhcp.
Usuń wprowadzone zmiany i pokaż, proszę, wynik `ifconfig -a`.
Zresztą już wkładanie i wyjmowanie wtyczki z gniazda wyraźnie (z
informacją o tym, jaki to interfejs) odkłada się w logach.

Poza tym zastanawiam się, co zrobiłeś w trakcie instalacji systemu
w chwili konfigurowania interfejsów sieciowych? Przecież już wtedy
musiałeś widzieć obie karty sieciowe i zdecydować, która z nich ma być
skonfigurowana (i w jaki sposób).

Pozdrawiam
tym0n

P.S.
Reinstalacja systemu z powodu problemów z kartą sieciową jest bez sensu,
IMO. To nie jest - za przeproszeniem - Windows. Nawet, jeśli na psułeś,
zawsze możesz poprawić.

--
Tomasz Jakub Skrynnyk
GnuPG: 85EB 93FC 72DC D4DD 6586  98ED AB36 F1AD BF77 D9BB