Re: 1komp+2monitory,myszki i klawiatury (odpowiedz)

Wielkie dzieki :)

--
Pozdrawiam i zdrówka zycze,

Piotr  TROCHYMIAK  aka  Pepson

email:  pepson(at)pepson.eu.org   address:
JID:    pepson(at)chrome.pl     P.O. BOX 50
tel:    +48.505897275           22-2oo Wlodawa
gg:     4320947                 Polska
icq:    321090337
http://www.nasza.wlodawa.pl