Re: [TLUG] Zimowisko linuksowe - kolejne informacje i nowa strona

Michał Żuchowski napisał.
********
************
> [...]
> Zespoły mogą liczyć do 2 do 5 osób i zwycięski zespół otrzymuje 6 paka złocistego trunku, na bazie chmielu.
> Zespoły po odpowiedzi będą wybierały kto  następny ma odpowiadać.
> SOBOTNIA IMPREZA:
> Jak zbierze się ze 20 osób sporóbuję zarezerwować kanjpkę nad molem (albo chociaż jakieś większy kąt dla nas), na sobotni wieczor.
> Jak widać Zimowisko Linuksowe zaczyna nabierać rumieńców, więc zerdecznie zapraszam wszystkich, do udziału (jedyna taka okazja w roku).
> Krzysiu Zubik - mam prośbę, poślij zaproszenie na zimowisko na kilka grup.
Witam.
Wiec przekazuje w cala Polske do wszystkich grupek linuxowych.
Dodam przy okazji, ze rozpoczynamy w piatek 13 stycznia i konczymy w
niedziele 15 stycznia. Miejsce Zimowiska Linuxowego.
Harcerski Osrodek Morski. Puck. Wiecej i zapisy pod
http://linux.gda.pl/Puck
Bedzuiemy mieli tani i wspanialy weekend. :) Chetnych zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0