Re: Tempo startu X-ów

2005/10/25, Krzysztof Matusik <kyf@arterm.pl>:
> Witam.
>
> Poruszam dosyć szeroki temat. Szczególnie po instalacji xorg można poczuć tą
> potworną przypadłość- dłuuugi start serwera X. Co to jest? Są jakieś sposoby
> na przyspieszenie tego procesu? Czy to kwestia ładowanych modułów? Czy można
> to jakoś racjonalnie podejść?
> Przy GHzowych procesorach to jest jeszcze znośne, ale przy starszych maszynach
> microsoft stanowi niedościgniony wzór.
U mnie zarówno na xorgu jak na xfree na maszynie Celek 1.2GHz + 1 GB
RAM wszystko włącza się obiektywnie "szybko" (nie wolniej niż mój
winxp w pracy) z zastrzeżeniem że Xorg włącza sie bardzo szybko
(szybciej od xfree)

może chodzi raczej o włączanie się KDE/GNOME/another_wm ?

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com