Re: sieci i nielegalny podzial

On Tue, Sep 27, 2005 at 09:00:03AM +0200, bieniu gras wrote:
> Witaj Maciej,
>
> W Twoim liście datowanym 26 września 2005 (22:52:43) można przeczytać:

> tutaj akurat niekoniecznie sie zgodze, poniewaz jak podlaczy sobie 2
> komputerki i na obu odpali p2p to dostaniesz np. nie 1000 a 2000
> jednoczesnych polaczen i Twoje lacze dostanie 2 x po dupce, tu nie

Moim skromnym zdaniem łącze ma w głębokim poważaniu co się dzieje w
wyższych warstwach. :-) Zresztą sam piszesz, że dopiero przez przypadek
po numerze IP się zorientowałeś..

Ja także namawiam do profesjonalnego podejścia do sprawy i zajęcia się
czymś pożytecznym, zamiast uganiania się za userami tylko dlatego, że
można :)

pozdrawiam,

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216