Re: sieci i nielegalny podzial

Witaj Maciej,

W Twoim liście datowanym 26 września 2005 (22:52:43) można przeczytać:

MS> Moim zdaniem podejśćie do sprawy strasznie lamerskie... co Cię obchodzi,
MS> jak user wykorzysta sobie to łącze? A być może musi używać kilku
MS> komputerów, bo jest mu tak wygodniej? Ty sprzedajesz mu określone pasmo
MS> i niech sobie podzieli je choćby na 1000 - jego sprawa. Taka moja
MS> skromna opinia...

tutaj akurat niekoniecznie sie zgodze, poniewaz jak podlaczy sobie 2
komputerki i na obu odpali p2p to dostaniesz np. nie 1000 a 2000
jednoczesnych polaczen i Twoje lacze dostanie 2 x po dupce, tu nie
chodzi o pasmo a o ilosc polaczen nawiazywanych, stad uzywam conlimit
wiec az tak sie nie obawiam takiej sytuacji.

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras