Re: [OT] zewnętrzne IP a prędkość w sieci lokalnej

2005/9/26, Łukasz Wójcik <what3va@gmail.com>:
> Witam,
>  Od paru miesięcy mam pewien problem z przesyłaniem po protokole ftp plików
> między
>  ip zewnętrzne - ip zewnętrzne
>  ip zewnętrzne - ip wewnętrzne
>  średnia prędkość oscyluje wokół 10kb/s natomiast wymiana pomiedzy
> wewnętrznymi adresami przebiega bezproblemowo znaczy tak jak należy w
> standardzie 100mbit.
>  Kiedyś działało nam to tak jak powinno ale od paru miesięcy niestety nie
> jesteśmy w stanie wymienić się żadnymi plikami większymi niż 1mb gdyż
> zajmuje to za dużo czasu.
> [...]

admin pewnie nie uwzględnił was w kolejkowaniu htb albo jest leniwy :)
Rozumiem że w drugim przypadku masz jesteś za NATem i masz odpowiedni
DNAT na swój komputer (dest-port 21 i za natem jakiś własny, np 2121
na twój komp.)
Może admin celowo ograniczyl przesyl ftp ? a może przeznaczył 10 kb na
tzw. "reszte" w htb i dostajesz sie do tej kolejki która ma max 10 kb.
?

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com