Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Wednesday 21 of September 2005 10:53, Marcin Owsiany wrote:
> Tak to rzeczywiście wygląda. Wypadałoby pokazać to jakiemuś magikowi
> od KDE żeby powiedział co to może być w tym momencie.

No właśnie też doszedłem do tego - chyba się wybiorę wreszcie na jakąś
listę KDE, np. kde-linux, tam pewnie magicy się znajdą.

W każdym razie dzięki wszystkim za pomoc - zebrane informacje na pewno
się przydadzą w dalszym poszukiwaniu przyczyny problemu. Jak już sobie
z nim poradzę, to dla kompletności archiwum na pewno podam rozwiązanie
tutaj.

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>