Re[2]: klopoty z postfixem

Witam,

No tak, nie było serwera pop3...
Założyłem popa3d - Wybrałem pierwszego jaki wydał mi się właściwy.
Może macie lepszego "kandydata" do tej funkcji?
Jeśli tak to proszę o podanie jakiego.

Teraz:
Na listę nie chciał mi wysłać.
Dostałem komunikat:
Nie można wysłać poczty. <host: debian-user-polish@lists.debian.org:> Relay
acces denied.

Pozdrawiam,

Marcin Walka

W Twoim liście datowanym 20 września 2005 (10:39:40) można przeczytać: