From: Łukasz Pieczara [mailto:luk@emapa.pl]
Sent: Monday, September 12, 2005 10:06 AM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: upgrade dysku

posiadam plyte na chipsecie intela 440lx z dyskiem 3,2 gb na ktorym
pracuje debian planuje zwiekszenie dysku. zakupilem 80GB, system wykrywa
dysk do 65 GB. bezposrednie skopiowanie dysku na dysk nie daje
rezulatatu, lilo sie wykrzacza, nie udaje mi sie rowniez  odpalic lilo
-v na zamontowanym nowym dysku ze skopiownaym systemem, a instaltora
debiana prosi o utworzenie dodatkowej partycji boot
gdyz  moj nowy dysk zawiera wiecej niz 1024 cylindry (w przeciwnestwie
do starego) czy konieczne jest utworzenie nowej oosbnej partycji /boot
do rozruchu? jak przygotowac nowy dysk do pracy? stowrzyc osobna
partycje 5-10 mb boot ponizej 1024 cyl. na nowym dysku, skopiowac tam
zawartosc obecnego boot zamontowac glowny / na osobnej partycji. jak w
takim przypadku powinno byc skonfigurowane lilo.conf?