Re: sed i usunięcie domeny z URI [OT]

On Fri, Sep 02, 2005 at 03:46:23PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> [...]
> 232   5.27    2005-08-26 17:22:54
>
> Zatem żadne z proponowanych przez WAS rozwiązań nie działa, moja
> znajomość textutils nie pozwala na rozwiązanie tego problemu,,,,
>
> Założenie jest takie że:
> -domena może mieć dowolną ilość kropek
> -zamiast domeny może być dowolny adres IP o ilości char'ów od 4 do 12
> -tekst znajdujący się _po domenie musi zostać zachowany
> -rodzajów domen i adresów IP jest tak dużo że nie sposód wycinać ich
> statycznie...
>
> Jeszcze jakieś propozycje ?
> Będę wdzięczny , inaczej czeka mnie statyczna wycinka.. ;/

(fenio@domek)~$cat dupa
232@192.168.0.12       5.27    2005-08-26 17:22:54
232@onet.pl       5.27    2005-08-26 17:22:54
232@inna.domena.pl       5.27    2005-08-26 17:22:54
232@1.1.1.1 3.23        2005-08-23 17:22:54

(fenio@domek)~$sed -r -e 's/(.*)@([[:alnum:]]+\.)+[[:alnum:]]+\b/\1/g' dupa
232       5.27    2005-08-26 17:22:54
232       5.27    2005-08-26 17:22:54
232       5.27    2005-08-26 17:22:54
232 3.23        2005-08-23 17:22:54

(fenio@domek)~$

Pewnie da się prościej, ale to ma jedną zaletę. DZIAŁA ;)

> Jeszcze raz sory za OT.

Nie taki znowu offtopic.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland