Re: sed i usunięcie domeny z URI [OT]

05-09-01, Grzegorz Bizon <verdan@pirx.int.pl> napisał(a):
> Hej !

> Albo cutem najprościej :
>
> verdan@pirx:~$ echo "username@costam.org" | cut -d@ -f 1
> username
> verdan@pirx:~$

gdyby chodziło o obcinanie WSZYSTKIEGO po "@" to nei pisałbym na liste :)
chodzi o wycięcie TYLKO domeny - założenie jest takie (jak pisałem) że
po domenie dalej leci tekst.

Przykładowa linijka :
232@192.168.0.12       5.27    2005-08-26 17:22:54
Po zamianie:
232   5.27    2005-08-26 17:22:54

Zatem żadne z proponowanych przez WAS rozwiązań nie działa, moja
znajomość textutils nie pozwala na rozwiązanie tego problemu,,,,

Założenie jest takie że:
-domena może mieć dowolną ilość kropek
-zamiast domeny może być dowolny adres IP o ilości char'ów od 4 do 12
-tekst znajdujący się _po domenie musi zostać zachowany
-rodzajów domen i adresów IP jest tak dużo że nie sposód wycinać ich
statycznie...

Jeszcze jakieś propozycje ?
Będę wdzięczny , inaczej czeka mnie statyczna wycinka.. ;/

Jeszcze raz sory za OT.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com