Re: phpmyadmin i nowy mysql-server-4.1

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 23 sierpnia 2005 (12:12:44) można przeczytać:

hm no znalazlem to juz:
http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/charset-conversion.html

ponizej ktos napisal:

Posted by Mariusz Gniazdowski on February 5 2005 12:27pm [Delete] [Edit]

Is this MODIFY query correct? Only way that i was able to get proper sorting on utf8/utf8_polish_ci table is:

ALTER TABLE t1 CHANGE c1 c1 BLOB;
ALTER TABLE t1 CHANGE c1 c1 VARCHAR(100) CHARACTER SET utf8;

like said on page:
http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/alter-table.html

nie wiem to ALTER TABLE dotyczy kazdej bazy w mysql ktora mam? troche
tego nie rozumiem ...

jakim cudem wczesniej na serverze mysql-4.0... w phpmyadminie
wszelkie tabele i wpisane dane/zdania posiadaly poprawnie wyswietlane
polskie ogonki ?

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras