Re: phpmyadmin i nowy mysql-server-4.1

Witaj Jakub,

W Twoim liście datowanym 23 sierpnia 2005 (09:33:41) można przeczytać:

JW> * bieniu gras <bieniu@gras.poznan.pl>, 2005-08-23, 09:10:

JW> Dokumentacja serwera MySQL twierdzi, żeby zainteresować się opcjami
JW> default-character-set i default-collation. Samą dokumentacją (zwłaszcza
JW> rozdziałem 10 Character Set Support) też pewnie by było dobrze.

okej super ... tylko jak teraz mam to poustawiac zebym mial polskie
znaki w phpmyadminie wszedzie mi zniemilo ta metode porowynywania na
swedish..

jelsi chodiz o wysiwelatnie tekstow z bazy poprzez php na www to
wszystko jest ok ...

wczesniej nie mialem zadnych ustawien odnosnie tego w my.cnf
wystarczy zmienic ustawienia my.cnf dla defaultowego jezyka ???

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras