Re: brak netu w sieci lokalnej

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Krzysztof Pawlikiewicz <siewa001@o2.pl>
Do: debian-user-polish <debian-user-polish@lists.debian.org>
Data: Sat, 13 Aug 2005 01:10:28 +0200
Temat: Re: brak netu w sieci lokalnej

> nie ukrywajac zdazyl mi sie taki przypadek, co prawda przyczyn
moze byc
> wiele, ale u mnie uzywkownik scisnol kabel UTP w drzwiach (pozwieraly
> sie przewody), padl port na switchu, switch nie nadawal juz sie do
> niczego a kilka switchy w calym segmencie sieci w czasie gdy go
> lokalizowalem dzialalo tak jak chcialy (dokladnie tak jak u
Ciebie) - co
> tez wydaje sie byc dziwnym zachowaniem, switch ktory padl to XNet, a
> dziwne zachowanie sieci "przeszlo" rowniez po switchach zarzadzalnych
> PLANET, co lepsze wszystkie switche (okolo 40) dzialaly tak jak huby,
> tnz. mialy przepelnione tablice mac adresow i rozsylaly wszystkie
> pakiety po wszystkich portach, a z calym problemem walczylem 2 dni :),
> po wymianie switcha przyszlo jeszcze restartowac switche na calym
> osiedlu, ale w tym wyreczyla mnie burza i awaria lini
energetycznej :),
> dosc nietypowy przypadek, ale wlasnie taki mial miejsce u mnie.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Krzysztof Pawlikiewicz

Czesc

Masz rację. Wystarczy, że jedno urządzenie sieje jakies złe pakiety
i dzieją się różne rzeczy (zawieszają się nawet modemy). Ale tak to
jest jak  buduje się sieć mając mało kasy, kupując tani sprzęt. Na
rozległych seciach taki nr nie przejdzie i tak trzeba kupic dobry.

Kamil