speedtouch i debian woody z jądrem 2.6.12.4

Mam już chya klasyczny problem dotyczący modemu speedtouch. Otóż
zainstalowałem debiana woody z jądrem 2.2 bez żadnych właściwie pakietów,
tylko dodałem mc. Następnie skompilowałem jądro 2.6.12.4, które bez problemu
ruszyło. Czy może mi ktoś poradzić jak na takiej konfiguracji uruchomić
speedtouch i neostradę. Kombinowałem już chyba na wszystkie sposoby.
Zastosowałem masę różnych porad, i nic. Proszę o pomoc. Jakie pakiety
powinienem wkompilować w jądro?, lub też nie wkompilować. I co dalej??