Re: burzliwa zmiana certyfikatu w routerze

Dr_M napisał.
> Witajcie!
> I owszem, zresetowalem urzadzenie, korzystajac z przycisku reset umieszczonego
> na tylnej jego sciance. Wszystko poustawialem ponownie, ale problem innego
> numeru w cerytikacie nadal pozostaje, a przegladarka dalej sie buntuje. Co
> prawda IE to wsio ryba czy Konquerorowi, ale juz Mozilla stanowczo mowi nie,
> produkujac wlasnie taki blad jak podalem wczesniej.
> Nie wiem czy by cos dalo sciagniecie ze strony producenta tego samego
> firmware'u i ponowne go wgranie do pamieci flash urzadzenia. Aktualizacji dla
> [...]
Witam ponownie.
Przejscie wewnetrznego testu jeszcze nie mowi,ze router OK.
Jego nie przejscie powiedazaloby o jego na pewno uszkodzeniu.
Mozliwe, ze podmiana firmeware pomoze. Z tym jednak rzeczywiscie trzeba
byc ostroznym, zeby wprowadzic wlasciwy dla danego modelu firmware,
gdyz inaczej moze dojsc do potrzeby wymontowania pamieci flasht z
ukladu i podmiany firmware w programmatorze, a to bywa zwiazane z
wieloma problemami,
niekiedy wylutowanie ukladu powirzchniowego wyjatkow trudne i skad
wziac wtedy ten wlasciwy firmware jako mape pamiecim, zeby nia
zaprogramowac
pamiec. No chyba, ze pamiec flasch masz w podstawce i mozesz uzyc
programatora
mozna by wczesniej wykonac kopie obecnej mapy pamieci i byloby
do czego powrocic.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0