Re: postfix przypomnijcie plizz

Witaj mirek,

W Twoim liście datowanym 12 lipca 2005 (00:29:19) można przeczytać:

mb> postfix jest serwerem smtp, a po tym protokole dostajesz i wysyłasz
mb> maile do innych serwerów jak i twoi użytkownicy wysyłają pocztę przez
mb> ciebie (twój serwer)... limit jest więc jeden (przynajmniej tak mi się
mb> wydaje - proszę o poprawienie mnie jeśli się mylę). szczeguły opcji na
mb> http://www.postfix.org/postconf.5.html

hmm no tak wlasciewie wychodzi na to ze chyba masz racje (przynajmniej
mi teraz tez tak sie wydaje)
jutro to przetestuje ...

--
Pozdrowienia,