Re: postfix przypomnijcie plizz

Dnia 11-07-2005, pon o godzinie 18:27 +0200, bieniu gras napisał(a):
> Witaj lista!
>
> sorki za walkowanie ponownie tematu postfixa
>
> ale czy ktos moze mi przypomniec ktora opcja w main.cf od postfixa
> odpowiada za limit wielkosci przychodzacej przesylki ??
>
> nie moga do mnie ludzie wyslac wiekszego maila niz do 10 mb
>
> znalazlem:
>
> message_size_limit = 10240000
>
> ale to jest dla wychodzacej poczty raczej...
>
> dajcie znac pliz

postfix jest serwerem smtp, a po tym protokole dostajesz i wysyłasz
maile do innych serwerów jak i twoi użytkownicy wysyłają pocztę przez
ciebie (twój serwer)... limit jest więc jeden (przynajmniej tak mi się
wydaje - proszę o poprawienie mnie jeśli się mylę). szczeguły opcji na
http://www.postfix.org/postconf.5.html

--
mirosław boruta
rlu: #344083