Re: startx

W przypływie geiuszu Super Maciej nastukal:
> Cześć
Witaj!!
>  Wydanie komendy startx powoduje ukazanie się komunikatu:
>  "Fatal server error: no screens found XIO: fatal IO error 104
> (connection reset by peer) on X server ":0.0" after 0 requests (0 known
> processed) with 0 events remaining."
a uzyles konfiguratora x'ow na poczatku??? Ja proponuje jesli masz xorg
oczywiscie bys wpisal takie polecenie:
xorgcfg (narzedzie graficzne, naewt przy nieskonfigurowanej grafie rusza;-))
albo xorgconfig ktore generuje Tobie plik konfiguracyjny. Sposobu debianowego
nie znam ja uzywam Slackware'a ;-).
> Natomiast przed uruchomieniem środowiska tekstowego pojawia się coś
> takiego: "I cannot start the X server (your graphical interface). It is
> likely that it is not set up correctly. Would you like to view the X server
> output to diagnose the proble?"
> Jak by ktoś przypadkiem wiedział co powinienem zrobić? to prosił bym o
> odpowiedz?
Jasne!!! Nawet sam serwer powiedzial Tobie co masz zrobic, a w zasadzie
zaproponowal. Would you like to.... Grzecznie spytal, "czy nie zechcialbys
obejrzec plik wyjsciowy X servera by zobaczyc gdzie jest problem?" a Ty go
olales. Oj niegrzecznie. Sprawdz logi, a i mozezs tez czesc, nie calosc
zacytowac. Bedzie latwiej wspolnymi silami szukac.

> Pozdrawiam Wszystkich.
Rowniez pozdrawiam
Marcin

Znajdz sobie auto na wiosne! >>> http://link.interia.pl/f186b