startx

Cześć
Jestem nowym użytkownikiem Debiana 3.0 (albo, może lepiej zamierzam
być), i chciałbym się zapytać jak uruchomić X-window z trybu tekstowego,
w jakim uruchamia mi się Debian. Przeinstalowywałem go już chyba z
piętnaści razy i nie mogę załapać gdzie robię błąd? Być może pomijam
jakąś drobną opcję podczas procesu  instalacyjnego? System mi się
instaluje, na końcu pojawia się podziękowanie kończące instalacje "Thank
you for choosing Debian!"- czy coś takiego, więc chyba większych błędów
nie popełniam - przynajmniej tak mi się wydaje? Oczywiście podczas
instalacji wybieram opcję X-user i wszystko co tam jest w moim
przekonaniu z X-ksami związane.

Wydanie komendy startx powoduje ukazanie się komunikatu:
"Fatal server error: no screens found XIO: fatal IO error 104
(connection reset by peer) on X server ":0.0" after 0 requests (0 known
processed) with 0 events remaining."

Natomiast przed uruchomieniem środowiska tekstowego pojawia się coś takiego:
"I cannot start the X server (your graphical interface). It is likely
that it is not set up correctly. Would you like to view the X server
output to diagnose the proble?"
Jak by ktoś przypadkiem wiedział co powinienem zrobić? to prosił bym o
odpowiedz?
A tak ogólnie to jest fajnie, byłem nawet wstanie zainstalować sobie mc
co jak na moje zdolności to i tak niezły wyczyn;-)
Dodam jeszcze tylko że moja karta graficzna to ATI Radeon.
--
Pozdrawiam Wszystkich.
Maciej