Re: jaka wersja?

Przerzucam na listę, bo pewnie miało iść tu... ;-)
PS: LUDZIE! TNIJCIE CYTATY! (ja nie potne, bo to nie mój list) ;]

!--- START
Lech Karol Pawłaszek napisał(a):
> [...]
> jest to gałąź absolutnie niestabilna. Tutaj może dziać się tzw. magia.
> wtedy bugs.debian.org nie powinno być Ci obce.
>
> Nawet jeżeli w testing nie ma potrzebnego dla Ciebie pakietu, a w sid jest
> - jeżeli NIE MA PROBLEMÓW z pakietem (tutaj jest to w miarę szerokie
> spektrum tych problemów) w ciągu max 10 dni znajdzie się w testing. Więc
> początkujący chyba może poczekać tą chwilę, prawda?
>
> Po jakimś czasie początkujący może zacząć dołączać nowe źródła... bawić
> się... poznawać system... w końcu "odważy się" na sid. Ale znam kilka osób,

No, Ja właśnie się odważyłem :) i jak narazie nie widzę żadnych
problemów ;) chociaż słyszałem że kiedyś przez jakiś błąd w unstable nie
można się było logować na swoje kompy...
w każdym razie bardziej polecam testing niż stable, gdzieby to nie miało
pracować :P

Fajny. Zachowam to gdzieś sobie...

Rafał Rawicki

rawicki@gmail.com | JID: rawickir@chrome.pl | GG://5245773