jaka wersja?

witaj grupo!

mam takie male pytanko. Aktualnie uzywam Sarge'a ale mam zamiar zmienic system, teraz mam pytanko jaka wersja Debiana jest najbardziej odpowiednia
na komputer typu desktop? moje konfiguracje: p3 733 gf4mx plytka VH6 rev1.1 sblive rtl8139 -w sumie nic nowego, drugi to athlon xp, plytka nforce2 dzwiek, i lan zintegrowany, grafa redeon 9550. czy mam zassac nowego Sarge'a czy moze SID'a? prosze o jakies sensowne powody, dla ktorych polecacie jedna albo druga wersje
z gory dziekuje za pomoc

Z powazaniem: Lukas CoX