Re: serwer pocztowy

Witam,

Dnia śro, mar 02, 2005 at 08:59:02 CET, Wojciech Ziniewicz napisał:

> no tak, dziękuję serdecznie, zastanawiałem sie jeszcze jaką
> autoryzacje wybrać, ale chyba zostane przy "klasycznej" ...

Co to jest 'klasyczna' autoryzacja?
Klasyczna = brak
autoryzacji smtp jest kilka: SASL, mozna jeszcze blokowac po adres IP
(mynetworks) - ale jezeli masz uzyszkodnikow rozposzonych po swiecie
to trudno kazdy IP uznawac za 'bezpieczny'. Mozna tez autoryzowac na
zasadzie 'pop-before-smtp' ale imo to nie jest autoryzacja.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][          Love Death with me...           :.
.: http://ciacho.pl    ][          -- TTC                          :.