Re: serwer pocztowy

On Tue, 1 Mar 2005 23:42:19 +0100
Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

> Proszę wskazać mi jakieś dobre howto, cokolwiek co dobrze opisałoby mi
> konfigurację postfixa, najlepiej po polsku i tak raczej całościowo. na
> postfix.org raczej mnie nie lubią pomimio że dokumentacja dobra.. ale
> np. jak skonfigurować nameda (i czy w ogóle trzeba to robić ) o już
> nie powiedza :(

Hm, a co konkretnie chcesz uzyskać? Bo rozumiem, że to ma być niezbyt
standardowa konfiguracja? I co do tego wszystkiego ma named (chodzi ci o
wpisy spf?)? Generalnie ciężko znaleźć artykuł, który mówi jak
skonfigurować kroczek po kroczku postfiksa, bo wszystko zależy od twoich
potrzeb...

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)utumno.pl          GG: 2786028      |