Jeden użytkownik pingi 1000 ms

Witam wszystkich

Szukałem na googlach rozwiązania ale jestem cieniutki. Dlatego
zwracam się o pomoc. Mam sieć: Debian, HTB. Standardowo DSL na eth1,
LAN na eth0. Wszystko pięknie śmiga. Dopóki na sieć nie wejdzie
jeden użytkownik. Wtedy pingi z serwera na internet chodzą
masakrycznie, no i reszcie uzytkownikow internet chodzi słabiutko.
Wystarczy, że go wywale z routingu i jest ok. Moze byc sobie na
samym LANie nic sie wtedy nie dzieje, jednak "wpuszczony" na
internet zapycha mi wszystko.  Przepraszam za mój niefachowy język i
błędy ortograficzne. Polecenia jakie stosuje do ograniczenia mu p2p
itd. to:

iptables -I FORWARD -p tcp -s 192.168.0.124 -m p2p --p2p all -m
connlimit --connlimit-above 10 -j DROP

iptables -I FORWARD -p tcp -s 192.168.0.124 -m p2p --ipp2p -m
connlimit --connlimit-above 10 -j DROP

iptables -I FORWARD -p tcp -s 192.168.0.124 --dport80 -m connlimit
--connlimit-above 10 -j DROP

iptables wersja 1.2.11

Z góry dziękuję za podpowiedzi
Pozdrawiam