Re: CUPS drukuje po jednej stronie, zamiast ciagiem

Wiadomosc od Marcin Owsiany, z dnia Wed, Jul 21, 2004 at 04:17:24PM +0200:
Ja mam OKI laser 4200B  8MB, używam CUPS'a i też mam zwalnianie wydruku
pomiędzy kartkami. Nie jest to bardzo uciążliwe,drukarka przystaje na
sekundę,po prostu nie drukuje ciągiem jak to było pod winxp.

Do drukowania używam ppd'ka DeskJet ale ten sam dziwny obiaw miałem przy
drukowaniu przez foomatic'a.

	KK