CUPS drukuje po jednej stronie, zamiast ciagiem

witam,

przewertowałem dokumentację CUPSa, pogooglałem i nie umiem sobie poradzić. Gdy drukuję dokument kilkustronicowy (lub większy) drukarka drukuje po jednej stronie. Wolałbym, aby drukowała ciągiem "tak jak to mi działa pod Windows" :) A tak drukarka się włącza, drukuje stronę, wyłącza, -|
aż do ostatniej strony.

Wg. mnie powinno to wyglądać następująco:
wydruk zostaje przygotowany, drukarka się włącza, drukuje wszystkie strony, wyłącza się.

Jak to zrobić?

Drukarka HP6P, Debian/unstable.
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***