Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Piotr Stolc napisał.

> a może zrobić spotkanie bardziej pod wieczór, powiedzmy godz. 18 ?

Witam.
W zwiazku z tym proponuje rzecz nastepujaca na poniedzialek.
Od godz. 11 do godz. 11 : 30 z tymi uczestnikami co juz beda spotykamy
sie
po raz pierwszy i tego samego dnia od godz. 18 do godz. 18 :30 urzadzimy
druga zbiorke juz w wiekszej grupie. Oczywiscie obydwie zbiorki przed
Domem studenckim nr 8 ul. Wyspianskiego 5a. ( w razzue deszczu zbiorka w
holu obok portierni). Mnie latwo znajdziecie. Bede z wydrukowanym
Pingwinkiem. Czy pozostalym uczestnikom odpowiada taki poczatek
spotkania
w ponioedzialek? Tego dnia ustalimy kiedy bedziemy sie zbierac i co
bedziemy robic w kolejnych dniach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0