Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Robert Jaroszuk napisał.
> Tez sie wstepnie pisze na spotkanie, aczkolwiek wolalbym abysmy
> ustalili konkretny termin.
> Aparat moge wziac i fotki pstrykac, problemu nie ma.
Witam.
Bardzo dobrze i rowniez Tobie dziekuje za chec uczestnictwa.
Wszystkiego o tym i o kolejnych Minispotkaniach Linuxowych Gdansk-2004
dowiesz sie w TLUG-u tu na liscie.
Z kolei nasza obecna lista uczestnikow wyglada nastepujaco.
1). Robert Rakowicz.
2). KNT.
3). Krzysztof Zubik.
4). Jakub Walczak.
5). Piotr Konczak (Gajowy Marucha).
6). Robert Jaroszuk.
Kto jeszcze ma ochote do nas dolaczyc. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0