Re: Instalacja sarge

Sciagnalem swiezy obraz: Debian-20040506 oznaczony na serwie jako "sid" - instalator twierdzi ze to "sarge", ale to niewazne.

Jak mam dalej postapic z instalka jesli jestem w glownym menu instalatora gdzie mam jezyj, klawe, ustaw priorytet debconfa itp.

Wszystko poustawiane - jedyna opcja ktora moge wykonac to sprawdzenie integralnosci plyty, ktorej nie przechodzi (niewlasciwa suma), dalej pyta czy ustawic obsluge PCMCIA - daje na nie i pyta czy chce uruchomic kompa ponownie pomimo nieukonczonej instalki...wrrr. Probpwalem jeszcze zaladowac pliki z plyty - ekran po prostu migna i wraca do menu (?) HELP

gartus