Re: Instalacja sarge

Użytkownik Adam Sikora napisał:

> To o ktora wersje wkoncu chodzi
> sarge czyli testowa, czy niestabilna, czyli sid?

sid, przynajmniej taki chcialem ({ftp://sunsite.icm.edu.pl}/{pub}/{Linux}/{distributions}/{debian-cd-unofficial}/{sid}/), ale instalator informuje mnie ze to sarge (?)

> A poza tym przydalo by sie troche wiecej informacji, bo z tego to nic
> nie wynika.
> Co to znaczy ze nie dziala: plyta sie nie bootuje, instalator sie wiesza?

wybieram jezyk, klawiature,waznosc debconfa ustawiam na sredn i to wszystko co moge zrobic. Zaladowac plikow instalacyjnych nie moge

gartus