Re:

Witajcie,

> host s5cfpi.pkobp.pl[194.242.62.10] said: 450 4.7.1
> <Jolka.Piotrow@pkobp.pl>... Relaying denied, client address
> 80.48.55.2 does not resolve, please contact your mail administrator
> to implement a resolver for the DNS, RFC2505

juser:  s5cfpi.pkobp.pl[194.242.62.10] usiluje wykorystac twoj serwer
jako open relay. normalka. dostal deny i to sie liczy :p

a jest taki user ?
jesli to jeden z uzytkownikow mozna by go poinformowac, by nie nudzil
ze mu poczta nie dziala :P

> przy mail-ach które wysyłam na pkobp.pl z mojego serwera. Poczta
> ciągle znajduje się w kolejce i nie chce wyjść. Dlaczego?

spoko, jakbys jeszcze napisal jakiego MTA poczty uzywasz byloby
jeszcze fajniej :]

Marcin.

Ps. ustawiaj temat, niektorzy maja filtry na grupie - jesli nie
ustawisz tematu - mail wogole do nich nie dotrze.
zartuje :p
ale tak czy siak wprowadza nieco zamieszania i zwykle szybciej sie
takie maile ignoruje.