Re: czasowe wykonanie polecenia

Witajcie,

>    Potrzebuje wykonac jakies polecenie dokladnie listujace polaczenie
>    TCP na komputerze z tym ze wiadomo ze te polecenie sie nigdy nie
>    skonczy bo pakiety beda krazyc caly czas no chyba ze ctrl +C. I
>    mnie wlasnie interesuje jak po 10 s. ma sie sam wcisnac Ctrl +C lub
>    zeby sie zadanie samo skonczylo.

sposobow 1000ce. ja zaproponuje cos nietypowego chyba :D

===============
#!/bin/bash
trap "killall polecenie_nieskoczone"  0 1 2 5 9 15

polecenie_nieskonczone &

sleep 10

exit;

az ciekawe jsetem czy zadziala :D
dostanie killall , jesli chcesz konkretnie Ctrl+C to jest kill -15 bodajrze.

daj znac jesli bedzie ok.

Marcin.