Re[2]: HTB i lagi w głupiej gierce

Wednesday, April 28, 2004 (5:09:41 PM) kpwlek wpadł(a) na genialną myśl:

>k> normalnie witam Panów grupowiczów i Panie grupowiczki ( pewnie żadnej
k> nie ma :) )
k> mam problem z instalacja woodego na komputerku
k> tj. płytka bootuje pieknie ale w momencie gdy sprawdza pamięć i rodzaj
k> procesora umiera instalator
k> robiłem to wczoraj u kumpla, bo mu sie debianisz spodobał ( jak może się
k> nie podobać) i nie wiem specjalnie jak to rozwiązać
k> czy jest możliwe obejście sprawdzania rodzaju procesora i nie skanowania
k> pamięci
k> ( jest to komputer z plyta główna solteka, athlon 1800 xp, 128 mb DDr
k> 266  ). Jeśli startuje z jajkiem 2.2 to jest wszystko ok w momencie gdy
k> wpisuje przy starcie bf24 to komp umiera natychmiast. Jeśli miał ktoś
k> taki problem i udało mu się z nim poradzić to proszę o pomoc - gościu
k> jest napalony na debiana :)

k> co mam wpisać przy starcie bo opcje podane w readme na płytce nic o tym
k> nie mówią i googlowałem troszke dzisiaj i wielkie oko :)

a nie mozna by zainstalowac go z kernelem 2.2, a potem tylko zmienic
je na jakies swiezsze 2.4.xx niz to na plytce?

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]