Re: sasl - shadow do sasldb

Dnia Wed, Apr 28, 2004 at 07:07:23PM +0200 m napisał/a:
> Witajcie,
> mam pytanie - jest komus znana jakas metoda konwersji hasla
> zapisanego w /etc/shadow do formatu /etc/sasldb ?
Szyfrowanie shadow jest jednostronne (nie wiem jak w sasldb), wiec
raczej sie nie da.

> albo moze jakis pomysl jak korzystac z obu autoryzacji jednoczesnie ?
> mam userow - w shadow.
zmus sasla do korzystania z pam.
Pozniej dodajesz jakis modul do pam (pgsql, mysql albo inny),
w ktory wrzucasz nowe haselka.

mozesz korzystac z obu sposobow autoryzacji jednoczesnie...
pozdr.
yanek

PS: usun Reply-To jak piszesz na liste...

--
Proszę o nieprzysyłanie mi załączników Worda, Excella ani PowerPointa.
Zob.: http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.pl.html