Re[2]: 3com czy intel + 'too much work at interrupt' ?

Hello Mateusz,

Saturday, April 24, 2004, 6:38:22 PM, you wrote:

MP> Zobacz, czy w syslogu nie masz komunikatu a'la "Too much work on
MP> interrupt". Jezeli tak, to zmiana sieciowek raczej nie pomoze...
MP> mielismy to samo - pomogla zmiane na dobra plyte pod P4 i P4 z HT -
MP> problem nadal wystepuje - ale przy wiele wiekszym obciazeniu niz
MP> poprzednio, a na dokladke hyperthreading minimalizuje skutki, bo sobie z
MP> tym radzi. Spradzalismy i na 3comach i na Intelach, wiec to nie one sa
MP> powodem.

osobiscie intela polecam. z 3comami ciagle jakies problemy.

pytanie - nie wiem co to za plaga, ale po zmianie na 2.4.26 kernela
zaczely sie mi pojawiac komunikaty 'eth1: too much work at interrupt,
intrstatus=0040'.. nie udalo mi sie zgooglac rozwiazania, tylko
pytania dotyczace tego samego problemu. ktos wie co to sie popsulo ?

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl