Re: HTB i lagi w głupiej gierce

Dnia wto 27. kwietnia 2004 09:55, Cyb.org napisał:

> Strzelam:
> A jesteś 100% pewny, że te lagi bywają przez Twoją sieć?

No tak - nie napisałem tego, ale gość się skarży, że jak nikogo nie ma w sieci
to mu biega wszystko bomba, a jak ktoś jest to kicha. Generalnie to czasem mu
chodzi OK, a czasem muli więc cholera wie. Serwery tej gry są chyba w USA i
Niemczech, więc... (u nas Neostrada).

Sęk tylko w tym, że MOŻE faktycznie coś u nas szwankuje - trudno to sprawdzić
na 100% bo jak mówię: większość czasu jest OK, ale jak mu tylko się coś
spieprzy to mam go na głowie. Jednak gość mówi, że jak jednego zasysacza
poprosił żeby się na chwilę odłączył to nagle było super-duper, a wcześniej
były lagi (choć szczerze mówiąc to już miał tak spiskowe teorie na temat tych
lagów, że patrzę na tę informację z przymróżeniem oka).

Dlatego pytanie jest powiedzmy, bardziej ogólne: czy można coś poprawić w tym
skrypcie jeżeli idzie o mniejsze lagi w grach, czy też po prostu załamać ręce
i powiedzieć "trudno - nie nasza wina".

Romek Kalukiewicz