Re: sasl checking for openssl mam juz dosc

Witaj,

na wstepie dziekuje za pomoc :)

GJ> No to zainstaluj z paczki, a nie kombinuj.

tak, ale chce go mocno okroic :)
wywalic kerberosy, apopy, ...
postfixa mam ze zrodel...

chociaz w sumie to nawet jest do przyjecia z paczek.
pytanie - jakie paczki sa KONIECZNE (by postfix zostal ze zrodel) : ?

- postfix-tls
- courier-authdaemon
- courier-base
- courier-maildrop
- courier-pop
- courie-pop-ssl
- libsasl2
- libsasl2-modules
- sasl2-bin

postfix skompilowany z tls.

> za kazdym razem mam:
> checking for OpenSSL... no

nieaktualne :)
cos mu sie pokopalo chyba przy kilkakrotnym configure.
wywalilem w kosmos wszystko i roztarowalem ponownie,
kompiluje sie dokladnie tak jak chce :)

checking for OpenSSL... yes

> rozumiem ze chodzi o SSLa do szyfrowania hasla SMTP tak ?

tak :D

--
Pozdrowienia,
M.