sasl checking for openssl mam juz dosc

Witaj,

kontynuujac walke ze spamem...
walcze z SASLem (courier-sasl) i juz nie mam sil powoli z glupia
rzecza, w sumie nawet nie wiem czy potrzebna.

za kazdym razem mam:
checking for OpenSSL... no
rozumiem ze chodzi o SSLa do szyfrowania hasla SMTP tak ?

jakiej paczki/zrodla mu brakuje ? sprawdzilem chyba prawie wszystkie ktore
maja ssl w nazwie i sa dostepne z normalnych mirrorow debianowych :/
przepatrzylem ./configure
i nedza. struktura jakiej szuka wydawalaby sie na pierwszy rzut oka
taka jak ze zrodel z
http://www.openssl.org/source/openssl-0.9.7d.tar.gz
jednak mimo iz podaje opcje:

--with-openssl=/usr/src/poczt/openssl-0.9.7d/
[tam jest roztarowane zrodlo openssla]

wolalbym ssla z paczki by sam sie updateowal przy ugprade.

calosc wyglada wstepnie tak:

./configure --prefix=/usr/local/cyrusek
            --sysconfdir=/etc/sasl
            --mandir=/usr/share/man
            --disable-java
            --disable-checkapop
            --disable-otp
            --disable-srp
            --disable-krb4
            --disable-sql
            --disable-anon
            --with-gnu-ld
            --with-saslauthd
            --enable-login
            --with-dbpath=/etc/sasl/sasldb2
            --enable-plain
            --with-openssl

i za kazdym razem mam:
checking for OpenSSL... no

Jakies ewenturalne uwagi mozna prosic?

BTW.
chce wlaczyc SASL dla userow, stopniowo wywalac wszystkie wpisy
client_access, docelowo bez normalnego smtp.
autoryzacja przy pomocy demona.

--
Pozdrowienia,
M.