Re: mldonkey i palzowane pliki

On Sun, 25 Apr 2004 20:55:19 +0200
southp@op.pl wrote:

> widziałes FAQ na oczy? Taki fajny dokument na www.mldonkey.net
>
> tam jest cos o tym, ze pauzuje sie download'a jesli nastąpi błąd przy
> zapisie kolejnych danych do pliku
>
> u mnie pauzują sie download'y jesli brakuje miejsca na dysku
> swoją droga to ze strony mldonkey'a bardzo ładnie, nie uważasz?
> Mogólby, jak niektóre inne klienty wywalać po prostu co do tej pory
> ściągnął :(

Hm, ja też mam czasami ten problem. I na pewno nie wynika ani z ilości
ładowanych plików (kilka na raz) ani z braku miejsca na dysku. A
jeśli odpauzuję ściągany plik wystarczająco wiele razy to się cały
dobrze ściąga. Z tym, że to odpauzowywanie jest strasznie uciążliwe...

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |