Re: mldonkey i palzowane pliki

Wiadomosc od marcin, z dnia Sat, Apr 24, 2004 at 12:40:42AM +0200:
> ello
> uzywam mldonkeya do sciagania plikow z netu, dziala niby dobrze -
działa najlepiej sposrod wszystkiego co widzialem pod linux'a :)
> ale.....bardzo czest zdarza sie, ze ciagniety plik sie palzuje
> (paused)...nietety nie przywraca sie po jakims czasie....i tak juz
nie bardzo rozumiem. Chcesz zeby sie sam 'odpauzowal'?
> zostaje......question brzmi wiec: jak mozna temu zapobiec ??
widziałes FAQ na oczy? Taki fajny dokument na www.mldonkey.net

tam jest cos o tym, ze pauzuje sie download'a jesli nastąpi błąd przy
zapisie kolejnych danych do pliku

u mnie pauzują sie download'y jesli brakuje miejsca na dysku
swoją droga to ze strony mldonkey'a bardzo ładnie, nie uważasz?
Mogólby, jak niektóre inne klienty wywalać po prostu co do tej pory
ściągnął :(

	KK