Re: vfs: cannot open root device - kernel 2.6.5

Witaj Cyb.org,

Na początek przepraszam, że tak późno odpowiadam.

Saturday, April 24, 2004, 8:48:04 PM, you wrote:

> Masz partycję w ext3 a nie masz w jądrze obsługi ext3 wynikiem czego nie
> montuje Ci partycji. Przekompiluj jądro tak, aby ext3 nie było jako
> moduł.
Czy to wywnioskowałeś, z mojego configa? chyba nie, ponieważ mam to
zaznaczone.
W dodatku sprawdziłem czy mam aktualne wersjie oprogramowania (W
documentation/changes) i zgodnie z zawartością mam wszystko zgodne

> Kompilujesz w sposób debianowy oczywiście? :] (debianusers.pl)

Hmm... zgodnie z plikiem README. Kompilacja przebiega gładko, tylko
się nie uruchamia.

Koniec końców, posłuchałem jednego z userów tej listy i zainstaluje
kernela 2.4.26. Ale wcześniej sprawdzę czy ruszy na partycji ext2.

PS. Uzyewam do bootowania lilo. czy powinienem uzyc tego innego
programu? Moze 2.6.5 mam z lilo problem...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 MONSter                            mailto:mons@op.pl