Re: vfs: cannot open root device - kernel 2.6.5

On Sun, 25 Apr 2004 16:27:36 +0200
MONSter <mons@op.pl> wrote:
> Czy to wywnioskowałeś, z mojego configa? chyba nie, ponieważ mam to
> zaznaczone.
> W dodatku sprawdziłem czy mam aktualne wersjie oprogramowania (W
> documentation/changes) i zgodnie z zawartością mam wszystko zgodne

Z tego co pamiętam nie miałeś Journaling'u do ext3 (w ogóle albo jako
moduł - nie pamiętam teraz) ale mogę się mylić. ;)

> Hmm... zgodnie z plikiem README. Kompilacja przebiega gładko, tylko
> się nie uruchamia.

Nie chodzi o to, że inny sposób jest zły tylko, że debianowy. Kernel z
modułami masz w paczce, którą łatwo zainstalować na innej maszynie czy
też po prostu odinstalować i zainstalować nową. :)

> Koniec końców, posłuchałem jednego z userów tej listy i zainstaluje
> kernela 2.4.26. Ale wcześniej sprawdzę czy ruszy na partycji ext2.

ext3 możesz podmontować jako ext2 - wywali parę obelg co do Twojej
rodziny ;) i pójdzie dalej.

> PS. Uzyewam do bootowania lilo. czy powinienem uzyc tego innego
> programu? Moze 2.6.5 mam z lilo problem...

Tak jak Krzysztof Krupa mam 2.6.5 z lilo i nie mam problemów.

--
Cyb.org