Re: kde nie startuje po upgrade do sarge

On Fri, Apr 23, 2004 at 10:48:35PM +0200, Mariusz Ufnal wrote:

> A może tak kolejny upgrade. Prosto i szybko.
> Robiłem upgrade przedwczoraj ( Sarge ) i wszystko gra aż miło, także
> KDE.

Ależ to jedna z pierwszych rzeczy, jakie zrobiłem. Potem odczekałem
tydzień czy dwa dając czas developerom na poprawienie, o ile to błąd w
pakietach. I nic -- o ile chce mi sciągać sporo poprawek innych
pakietów, to nic nowego związanego z KDE.

--
Bogdan Baraszkiewicz