Re[2]: dziwne komunikaty.

Hello Roman,

RW> Ja miałem podobnie. Zdenerowałem się, zainstalowałem woodego,
RW> upgradeowałem do sarge i działa. Na tym samym komputerze. Nie zadałem
RW> sobie jednak trudu sprawdzić, co się działo z Knoppiksem.

podobne dostawalem jak na 40 zylowym kablu dysk obslugujacy udme byl
ustawiany na udma>33 przy starcie. nie wiem czemu kernel nie wykrywal
dobrze kabla. zmiana kabla na 80 zylowy albo zblokowanie w dysku trybu
udma do max. 2 pomoglo.

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl