Re: problemy z dpkg-reconfigure i resetujacymi sie ustawieniami sieci..,debian oody, 2.4.25 pomocy!

Witajcie,

> 1. Co jakis czas (mniejwiecej tydzien) kasuja mi sie ustawienia
> sieci. Np pisze dokument, chce zajrzec do sieci i nagle okazuje sie

dziwne,
1. filesystem ok ?
2. cos z crona sie nie odpala ?
3. zaloz atrybut +i na plik i patrz w logi co jakis czas - logcheck
 chattr +i /etc/network/interfaces
4. skrypcik chodzacy w kolko i sprawdzajacy czy siec stoi jesli nie to
jakis sygnal dzwiekowy cy cus cobys popatrzyl w logi co sie dzieje w
syslogu np :)

> debianem(te wersje jadra) i na obu dzieje sie to samo (jeden

zatem filesystem raczej odpada

> Can't locate Debconf/Db.pm in @INC (@INC contains:

www.debian.org - pakiety - przeszukuj zawartosc - wpisz db.pm i
sciagnij ten plik, zapakuj do systemu w odpowiednie miejsce - wg weba

http://packages.debian.org/cgi-bin/search_contents.pl?word=db.pm&searchmode=searchfiles&case=insensitive&version=stable&arch=i386

Marcin.