Re: Sarge, instalacja

Rafał Brodewicz wrote:

WItam,

mam problem z zainstalowaniem debiana sarge, kiedy kiedy chce uruchomic partycjonowanie dysku, ekran mignie i nic sie nie uruchamia, na konsoli wywala mi ze nie moze znalezc jakis pakietow, dziwne troche :/

Uruchamiam instalacje z cd1, moj sprzet to AMD2000+, 512RAM, 80Gb hdd-seagate, GF4 440MX.

Ma ktos jakis pomysl ??

jaka  to plyta...
ja majac asusa A7V z podwojnym kontrolerem nie jedno juz przeszlem
a moze dysk masz w s-ata
sam osobiscie jeszcze z nim pod debim nie walczylem wiec nie wiem
jak jest z jego obsluga...

Pozdrawiam

hipiss

ps. na przyszlosc podawaj dane tech. sprzetu do ktorego masz zastrzezenia ...
jaki zwiazek ma naprzyklad grafika z dyskiem twardym???