zrypany kompilator

Witam,
Mam woody-ego instalowanego knoppix-em wiec cos pomiedzy stable i
unstable. Jakis czas temu instalowalem nowego ooffice'a i on wymagal
nowszej wersji chyba glibc jak dobrze pamietam a nie pamietam
niestety... Ciagnalem to przez modem i moze stad te bledy.
Ostatni chcialem przekompilowac jajo, skompilowac pare programow i
"segmentation fault" na losowo wybranych plikach!

Pomozcie jakie pakiety powinienem zaciagnac zeby miec gcc w nowej wersji
i sprawnie dzialajace?
Szukalem w repozytoriach pakietow i na googlach ale nadal nie wiem
jednoznacznie co jest mi potrzebne zeby kompilator sprawnie dzialal.
Chce wiedziec dokladnie bo musze to sciagnac i nagrac na plyte.

Dzieki z gory za pomoc

Pozdrawiam

Zbyszek